Massa massa massa jobb

Idag har det varit mycket jobb på schemat.. Steg upp vid halv 7 i morse.. Kissade Milo och katten sprang ut.. Tänkte han får vänja sig lite att vara ute ❤

Efter jobbet åkte jag och plockade upp Hjärtat hemma sen åkte vi till mina päron där det bjöds på middag! Det blev köttfärslimpa, egenodlad färskpotatis, hemmagjord gelé och hemmaodlad sallad! Så himla gott med hemmaodlat❤

Sen körde pappa och Henke iväg och jobbade.. Jag och mamma har kört 2 lass med massa skräp till tippen! Skönt att bli av med lite skräp runt huset:)

Väl hemma igen god jag mig en dusch och slocknade stenhårt:P haha va helt slut med andra ord!
Vaknade när Henke kom vid 21 tiden.. Precis när jag gick utanför dörren kom äntligen León! Jag fick glädjetårar då jag varit massa orolig för honom när han varit ute ensam! Skönt han kom hem oskadd! Han hade dock tappat halsbands stå får köpa ett nytt imån!

Nu ska jag kolla på True blood! Ny säsong och nytt avsnitt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0