Jordgubbar med mjölk❤🍓

Idag jobbar jag 8-15.. Är extrapass som jag plockat på mig för att få in lite extracash;) vi har varit ute och gått i 2 timmar nästan och var inom Karlssons och tittade lite.. Fanns mycket fint där faktiskt! Får bli en tur dit sen;)
Köpte även med mig lite jordgubbar och inredningstidning som jag har avnjutit nu en stund ❤🍓

Snart slutar jag och då blir det direkt till Coop och handla.. Ska storhandla idag.. Gjort matlista för hela veckan så köper bara det jag ska ha;) funkar jättebra att göra så och man köper inte en massa annat onödigt och så t som man får slänga sen! Spara pengar på så sätt och man vet vad man ska laga/äta och ta fram om det behövs:) skitbra👍

Pappa & Henke skulle hämta byggställningarna direkt efter jobbet.. Så vi ska börja sätta upp dom idag och se hur långt de räcker.. Är ju ett rätt så högt hus:P haha

Så jag tänkte fixa lite käk tills de kommer.. Blir vildsvin som marinerats med timjan, soja, olivolja, sambal oelek och salt+peppar och till det blir det potatisklyftor och potatissallad tänkte jag! Enkelt men ack så himmelskt gott❤


Igår så fyllde min älskade Milo hela 5 år.. Fattar knappt vart den tiden har tagit vägen! Han har gjort så mkt för mig när det varit tufft och så.. Älskade hjärta❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0