Grillkväll hoa päronen❤

Igår så lämnade man nycklarna till lägenheten.. Kändes konstig men samtidigt väldigt skönt:) Nu har man en sak mindre att tänka på och oroa sig för:)

Sen körde jag och bror ett lass från Henkes lägenhet.. Snart bara de stora sakerna kvar och alla kläder:P
Vi körde även inom Colorama där fina Eva-Lott hjälpte oss i tapetdjungeln! Haha
Fick tillslut med mig 10 tapetkataloger hem:P haha
Är ju ett helt hus nu man ska ha tapeter till och inte bara ett rum:P

Sen körde jag och hämtade hjärtat och mormor så begav vi oss till Gungvala för grillning och husplanering:)
Blev massa gott så som vildsvin, kycklingfilé, krocketter, aioli, sallad, vitlöksbröd, kräftor, räkor och massa såser till! Jag blev så himla mätt och jag var inte ensam om det:P
Pappa fixade även iordning all fisk som skall rökas idag!:)

Blev lite husprat med och man fattar nog fortfarande inte den stora omfattningen av allt som skall göras men det är spännande och det kommer vara värt allt slit!❤

Nu har vi precis ätit frukost:) ska snart göra oss iordning och åka till Ikea.. Ska kolla på kök och badrum bland annat och se vad man vill ha så när de väl ska beställas är allt klart! Och man vet vad prislappen landar på tillslut:P

Ikväll pratas det om fest och jag känner det kanske är lika bra att passa på.. För när vi väl får huset blir det ingen fest förrens typ Östersjö tidigast då all tid ska läggas på huset:P
Hör av er om ni är sugna!:)

Ha en fin lördag❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0