Gräsänkling !!

I fredags så kom Charlotte hit en sväng på fika och kollade in huset! Va skönt att få träffa henne lite och prata och ses❤
Fixade iordning de sista med alla kartongerna och packade upp det sista! Så nu har man lite koll på vart saker och ting finns med.. Mycket som fortfarande är nedpackat ju:P

Igår vaknade jag tidigt så bestämde mg för att ta en morgonpromenad med milo.. vi gick 6 km!
Sen kom hela familjen hit.. Först kom pappa och Tobbe.. Vi möttes ungefär i dörren... De gick direkt upp och började riva!
Jag och Hjärtat åkte till stan och uträttade massa ärrenden!
Väl hemma igen så fixade jag lite frukost/fika/lunch till oss och mamma och mormor anslöt med!:)
Medans grabbarna rev där fullt där uppe röjde vi där nere.. Jag fixade iordning badrummet.. Så ku är det inte lika äckligt längre:P packade upp alla de sista sakerna! Mamma städade ugnen och annat och mormor hon diskade:) så oerhört tacksam för jag har en sån underbar familj som hjälper oss! De ställer alltid upp i alla väder.. Precis så man går för sin familj❤ älskar er så oerhört mycket och kan inte tacka er nog! På kvällen drack vi lite och grillade massa gott:)
Vi gick och la oss ganska tidigt.. Va helt slut då man hållit igång precis hela dagen:P men fick mycket gjort iaf!
Vaknade dock av katten.. Så gick upp för att släppa in honom.. Höll på att kissa på mig av skratt när jag såg han hänga PÅ dörren även när jag öppnade den:P

Idag har Henke varit i Götet hela dagen med Axel så har varit ensam idag.. Fast självklart har min familj med varit här några timmar idag;) vi har röjt klart det sista på övervåningen och städat undan lite och slängt massa i sopsäckar och sorterat!
Sen bjöd jag på lite kalops som tack innan de åkte hem igen!

Senare körde jag iväg och handlade lite.. Köpte även hem lite Gotte som jag unnat mig till en film då jag är ensam och tänkte bara ta det lite lugnt;)

Nu ligger jag nerkrupen i sängen och jag är riktigt trött faktiskt! Hjärtat kommer inte hem ännu på några timmar men jag orkar inte hålla mig vaken! Behöver min sömn med då ja jobbar 7-16+Natt imån:/ men det är pengar och de behövs;)

Så med de sida orden säger jag faktiskt Godnatt💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0