Börjar bli sliten nu😔

Somnade runt halv 10 igår.. Så vaknade jättepigg:) gick upp och diskade och åt frukost sen gick jag ut med Milo innan jag begav mig till jobbet för jobbpass..

Slutade kl 15 och åkte direkt hem och lagade mat.. Idag blev det kryddig Kycklinggryta med taglatelli! Älskar den grytan!
Sen gick jag för att vila lite.. Somnade och vaknade till när Henke kom hem från jobbet.. Sen kom päronen och vi fortsatte med ställningsbyggandet! Sen kom Lasse och hjälpte oss flytta en stolpe som är ivägen.. Vilket var lättare sagt än gjort:P men hans traktor klarade det galant;)

Sen tog jag mig en skön välbehövlig dusch och vilade en stund innan det var dags att köra till jobbet.. Igen.. Nattpasset som väntade.. Bara imån med! Kämpa kämpa på!

Nu ska jag planera lite inför morgondagen.. Det ska komma lastbilar med virke, ev skulle Henkes vän kolla på pannan, ev hämta sakerna på 34:an. Jag och mamma ska plocka lite jordgubbar med! Så vi kan göra massa god saft:)
Ska skriva ner lite som behöva göras med och göra ett schema för resten av veckan:)

När det är gjort ska jag se lite på greys anatomy❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0