Att få in värme i sitt hem❤

Köpte lite blommor, färska örter och körsbärstomatplanta i onsdags.. Kände att det var så tomt i de stora fönsterna i huset så behövde något kände jag!

Så fort jag fick alla blommor i krukor och ställde upp dom kändes det genast så mycket bättre! Det blev värme och liv! nu börjar det nästan att likna ett hem.

Nu ska jag sova efter sista nattpasset för denna veckan.. nu är man ledig hela helgen:)) eller ja.. Ledig från sitt jobb iaf:P massa arbete väntar i huset som skall fixas i helgen.. Så spännande❤ i eftermiddag kommer även bror som skall hjälpa till lite.. han är dock mest ivrig att få börja riva.. Vem älskar inte att förstöra? :P haha


Godnatt mina vänner💤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0