Ändrade planer :)

I lördags åkte jag och hjärtat upp en sväng till Ikea för att kolla lite kök osv.. Självklart var det under uppbyggnad och öppnade ej förrens idag:P men fick med oss lite annat viktigt! Så inte helt bortkastat ändå! Men blir många fler turer så;)

På kvällen körde vi lite fest hos oss sen Harrys! Va himla trevligt och jag har så fina vänner runt mig❤

Igår åkte vi till mina päronen.. Helt plötsligt knackar det på dörren.. Där står Marianne.. Som vi köpt huset av.. Med nycklarna i handen! Så vi fick tillgång 3 veckor för tidigt! Hur underbart var inte det då?! ❤

Så idag har jag och mamma kört möbler hela dagen och and på kvällen körde jag och hjärtat och hämtade Axel och begav oss till huset igen.. Axel fick köra gräsklipparen och han verkade så himla nöjd med det! Ja städade garaget och Henke körde med trimmern.. Alltså gräsmattan var typ en halvmeter hög så det var verkligen välbehövligt:P
Skönt att man fått iordning utanför lite med!

Imån tänkte jag fixa lite i lägenheten och packa så mycket som bara går sen blir det upp till huset en sväng och fixa.. Finns alltid något att göra om man säger så:P

Tänkte även imån testa träna fotboll för första gången sen skadan för 5 veckor sedan.. Får köra försiktigt och känna mig för men ska bli himla roligt!:) dock har man ju tappat så himla mkt på denna tiden och kilorna har ju inte direkt gått åt rätt håll! Men tid är allt vi har och jag kommer klara det;)

Nu sitter jag på jobbet.. Ganska mör i kroppen.. Känns man har värt mkt idag.. Känner mig lite omtumlad typ:P
Lär fundera massa inatt i vanlig ordning på allt med hus och vad det heter:) ska även kolla lite film tänkte jag!

Godnatt med er❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0