Trötter

Då va man på jobbet igen.. Fick jobba pver imorse efter jobbnatten så va ej hemma förrens 10.. Då åt vi lite sen frulle allihopa och sen slocknade jag strnhårt.. När alla masker och verktyg stannade av vaknade jag.. Precis när allt va helt tyst liksom:P gick upp och började jobba med pappa, mamma och Henke som hållt på hela dagen! Idag har vi nästan fått upp all OSB och imån ska taket upp.. Hämtade gipset idag:) när ser man verkligen hur rummen ser ut och jag är jättenöjd verkligen.. Detta är vårt hem.. Här ska vi bo.. Äntligen kan man få en känsla av hemma! Skönt då ja mest känt mig typ rotlös:P haha ja jag vet.. Haha.. 
 
Ikväll har vi ätit grillat med.. Blev kycklingspett med champinjoner, paprika och lök och till det hade vi pommes! Hur gott som helst.. La allt i marinad igår och den blev kanongod!:) marinaden bestod av olivolja, pressad vitlök, grön pesto, salt och timjan. Testa det;)
 
När päronen åkt hoppade jag in i duschen och sen kröp jag ner under täcket.. Tog inte lång tid innan jag sov:P
Nu sitter jag på jobbet igen.. Sista passet för denna veckan sen tar jag ledig helg.. Ska bli så himla skönt❤
 
Imån ska jag sova lite sen köra och handla för på em ska vi köra upp på jakten.. Pappa och Henke ska jobba på fm lite bara.. Ska bli skönt att komma iväg lite.. Tänka på annat och göra annat.. Se om man hittar lite svamp och bär och annat;) lite lugn och ro mitt ute i skogen.. Underbart❤
 
Lördag kommer vi hem igen och på kvällen ska vi till päronen.. Tord och Marita kommer med.. Ska ha kräft/räkfrossa med västerbottenpaj, sallad och vitlöksbröd!:) som lite efterätt blir det ostbricka:) fint ska det vara! Lite vin slinker nog ner med.. Pratas om ev utgång på kvällen.. Får se vad jag gör och om fler ska ut?:) hör av er isf;) 
 
Nu ska jag skriva matlista och handlingslista.. Japp det är jobbigt att jobba natt;) slänger nog på en film sen med:) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0