På jobbet

Igår började jag, mamma & pappa att gipsa i de två mindre sovrummen! Flöt på bra och vi fick mycket gjort.. Sen kom Henke hem vid 16 och vi åt lite middag.. Jag började min nya kost då.. Försöka få bukt på denna kroppen:P 
Jag hade gjort kycklingcurrygratäng och ris till de andra och blomkålsris till mig själv.. Blev Kanongott:))))
Sen åkte vi för att titta på en frysbox.. Vi har typ bara ett frysfack i det kylskåpet vi har nu så vi har fått lämna massa mat hos mina päron så vi slipper slänga en massa! Så förhoppningsvis ska vi hämta den imån❤
 
Sen myste jag och hjärtat lite.. Eller ja somnade i hans famn snarare sagt.. Sen va det dags att gå upp och köra till jobbet för nattpass.. Det va riktigt tungt att gå upp:P ville ju bara ligga kvar hos min vackra man❤
 
Idag sov jag en stund på fm sen när jag vaknade till styrde jag upp lite frukost.. Mamma och pappa kom vid 8 så de va hungriga;) sen fortsatte vi jobbandet.. Vi fick nästan klart hela hallen med men fattades lite gips! Sen va det dags för mig att åka till jobbet igen.. 15-22 va på schemat.. Nu är det 2 timmar kvar.. Ska bli skönt att komma hem och krypa ner hos hjärtat❤
 
Dagens frukost:)
Mina älsklingar vill inte jag skulle till jobbet❤
Kvällsmat på jobb
Min stora Kärlek❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0