Man ska inte kasta sen i glashus!

Ja herregud! Vissa saker vill man bara skratta åt,. Eller jag menar personer! Jösses vilka patetiska fega kräk det finns därute! Usch fy och Blä! Tur man slipper skräpet!

Ja vad har annars hänt.. Hade jättetrevligt i lördags.. Nästan lite för mycket för jag trodde jag var döende i söndags! Va knappt så jag klarade av att arbeta! Vet inte om jag någonsin varit så bakfull i mitt liv innan:P haha
Tog mig igenom dagen och tur väl det! Fick ju ett antal gliringar under dagen om man säger så:P

Idag har farfar med varit och hjälpt till.. 75 år och fortfarande krut i gubben!:) idag har vi gjort massa skitgöra.. Rensat ut allt kuttespån i golvet och rivit ner murstocken så nu är det bara källaren kvar att riva sen:)
Jag hann även storhandla idag och tvätta vilket var välbehövligt!:) lagade dagens lunch med som blev tacolasagne.. Alla blev mätta och belåtna:)

Nu sitter man på jobbet.. Kollar lite True blood och försöker inte kolla på klockan för den verkar inte vilja gå fortare för det:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0