Helgen

Ja helgerna går alltid så himla fort tycker jag..
I fredags kom Mickis hem en runda.. Hon satt och solade och jag klippte gräsmattan.. Nu ser man alla mullvadshögarna ännu tydligare än innan:P haha
Sen vid 17 tiden åkte jag, hjärtat Mickis och päronen till Elleholm och plockade jordgubbar.. Jag och hjärtatplockade nästa 25 liter.. Blir massa god saft det;)
På kvällen beställde jag och hjärtat lite mat och hyrde en film.. Vi hade äntligen lite mystid då vi knappt haft tid sen lördags.. Så man får passa på;)

Kl 8:30 drog vi igång på lördagen med huset.. Jag körde direkt och handlade frukost till alla sen hämtade jag upp Nade och Johan.. De hade lovat att hjälpa till:)
Vi fick massa gjort sen kom mormor med middag och Mickis med fika! Är så tacksam för allt ska ni veta❤

På kvällen åkte jag till Annicka.. Mickis va redan där.. Vi satt och drack lite innan vi åkte mot stan.. Landade på hotellet och hade faktiskt riktigt skoj! Många man ej sett på länge som man fick sig en pratstund med! Känns som jag mest gick runt och pratade med folk! Va mycket roligt folk ute! Sen finns de ju de man gärna sluppit se:P men så är det i en liten stad! Haha

Vaknade 9 på söndagen.. Tog en tablett och det var bara att stiga upp.. Det var dags att jobba igen!
Rivit en hel sida och fått upp de nya väggarna.. Va bara jag pappa och Henke men det gick bra ändå:)
Axel kom sen.. Hade cyklat hela vägen till oss från mörrum! Han ville med hjälpa till och klart han fick det:)

På kvällen sen kröp jag och Hjärtat ner i sängen.. Vi åt chilimarinerade räkor, jordgubbar och rån.. Och vi kollade på OZ! Somnade dock halv 11 helt slut..

Klockan ringde 6:15 och nu är man på jobbet igen.. Jobbar dag+natt idag.. Inget liv här inte:P ska se om jag orkar göra något på huset idag.. Beror på hur pigg jag är:P

Lycklig tjej ❤❤❤

Jordgubbar och Rån ❤❤❤

Chilimarinerade Räkor❤❤❤

Festfin & Somrig ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0