Fruktansvärt kvavt = Jävulsk huvudvärk 👎

Idag vaknade jag av att pappa ringde mig och behövde lite info om verktyg så han kunde beställa det som behövdes! Min första lediga sovmorgon och blig väckt:P tack för den! Haha försökte somna om men det gick inte.. Låg och snurrade ett tag men gav sen upp! Så jag steg upp och testade mina nya skor jag hade beställt och mina hörlurar! Köpte 3 nya löpskor/promenadskor, 1 par större hörlurar och ett par lindra fukt och svett tåliga (till löpningen) och ett armband till mobilen! Supernöjd med allt så behöll allt! Alla mina gamla skor är söndriga osv så behövdes nytt! Måste komma igång igen och det är lättare om man har bra saker!:)
Får fota sen och visa:)

Sen tog jag Milo med mig ut på en löptur.. Första på 2 månader så man får börja lugnt.. Sprang iaf 3 km utan stopp i detta hemska kvava väder så jag är nöjd! Sen var retlige frukost som bestod av jordgubbar och mjölk (såklart) hehe

Vi började sen röja lite.. Slängt 3 släp idag med skräp och gammalt material så som brädor, takpannor, fönster osv! Skönt att få bort lite och få ordning! Alla som känner mig vet jag får panik och hatar när det är uppställt:P haha
Ordning och reda ska det vara så det både är fint och lättare att komma åt och hitta de saker man söker;)

Åkte sen in till stan.. Till Lisette för att va a armhålorna! Gick snabbt och (nästan) smärtfritt! Så nu är jag fin igen;)

Körde sen direkt till jobbet och här sitter jag nu och läser lite i min tidning och självklart äter jag lite jordgubbar till det;)
Sista passet för denna veckan och det ska bli så himla skönt att vara ledig härifrån lite.. Ända till måndag;)))

I helgen blir det bara en massa Husjobb.. Tak och väggar ska bli klara.. Kommer många snälla fina vänner och hjälper till så får ordna lite god mat tänkte jag:) så där är min helg räddad:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0