Fotbad & Fotvård ❤

Igår jobbade jag först 7-16.. Sen när jag kom hem hade Hjärtat fixat middag.. Som jag önskat;) det blev egenpanerad torsk, potatis och pepparotsås❤ så himla gott så jag dog lite! Han började sin semester igår så ser fram emot fler goda middagar.. Hörde du det älskling?😉😉😉

Sen kom päronen och jobbet började igen.. Jag sov dock en timme först efter maten för senare skulle jag jobba natt.. Rev en hel sida till! Har flutit på bra tycker jag! Skönt!

Kom hem och va megahungrig så Hjärtat styrde upp frukost.. Blev köttbullar, stekt ägg och stekt potatis! Sen kom Micke och de började riva takpannor medans jag gick och la mig.. När jag vaknade hade de plockat ner hela den sista sidan! Så himla duktiga! Nu är det bara en sida kvar och den ska rivas idag.. Men jag är på jobb så kan ej hjälpa till:/
De kom även och hämtade containern idag! Proppfull och de finns lite kvar men de kör vi själva.. Finns ju massa annat som skall till återvinningen med!:)

Nu sitter jag på jobbet och kollar på MatTina.. Min tant sover så jag passar på att ta mig ett fotbad och smörja in mina fötter! Va riktigt skönt och välbehövligt!:)

Har så fruktansvärt ont i ögonen, öronen och bihålorna.. Rädd att en ny inflammation är på väg.. Känns som mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst👎
Ska ringa min näsläkare imån.. Säga mina symptom och även att de kortisonampullerna jag testat nu en månad inte verkat.. Känns som jag jämt är täppt i näsan då mina väggar är så trånga och mina hinnor jämt inflammerade! Behöver hjälp då jag inte ens klarar andas med näsan.. Hoppas på operation och att det blir bra!! Trött på detta!!

 

Lycklig tjej ❤

Att mysa alla i sängen ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0