Andra födelsedagspresenten❤

torsdags fick han en stor fin GANT klocka som va så snygg på honom❤  
 
Igår fick han sin andra del av födelsedagspresenten.. Vid halv 3 kom mamma och hämtade oss.. Vi skulle först till Eriksberg där jag hade bokat bord:) fick jättegod mat och gott vin! Så mysigt där ute❤ vi blev båda mätta och belåtna! Sen gick vi och strosade runt lite och bara njöt innan mamma kom och hämtade oss igen vid halv 6.. 
 
Nu bar det in mot stan istället där båten ut till kastellet gick.. Jag hade ju även köpt biljetter till sommarteatern:) det var kanonväder och teatern va kanon! I pausen dukade hjärtat upp en filt och sen satt vi där med ett varsitt glas Rosé och lite naturgodis❤ blev lite kallare ju närmare kvällen kom så jag kröp ihop hos hjärtat som höll mig varm! Sen tog vi ta i hem och somnade ganska fort! Va en toppenmysig dag som vi båda behövde! Lite tid tillsammans utan husjobb;) 
 
Nu är kl halv 9 och nu kom päronen och det är väl bara att stiga upp och börja jobba;) ikväll ska vi först till Nade sen blir det &Vin för att lyssna på Rabbit proof funk station:)
Hoppas vi ses där mina vänner!
 
Ha en underbar lördag❤
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0