Underbar helg!!

Haft en helt fantastisk helg!
 
I fredags begav jag & Henke oss mot Ystad salsjöbad SPA. Han fick det av mig i julklapp och det blev ju som en julklapp till mig själv med ;)Har aldrig varit där innan eller på ngt annat SPA heller för den delen och det hade inte han heller så båda var ju väldigt förväntansfulla!
När vi checkat in så ser jag att Annie och Ida med respektive med hade checkat in där.. vad är oddsen? :P vi möttes upp senare på kvällen i baren!
Men innan dess så drack jag och Henke lite vin på rummet och tog det lugnt innan vi sen begav oss ner till SPA-avdelningen!  Herregud så härligt det var! Favoriten va nog utomhusbadet där det var 38 grader och man hade utsikt mot havet<3
På kvällen hade jag bokat bord och på menyn va det ankbröst! Så gott och de va så trevlig personal där!
lite senare var det som sagt baren och där va det musicquiz och man mötte massa trevliga människor!
Efter frukosten hoppade vi återigen i badet och sen vid 15 tiden begav vi oss hem igen.
Henke ville vi skulle till "Stens huvud" eller vad det hette .. :P haha
Låååång backe i kylan men så värd det när man väl kom upp!
 
Väl hemma va de bara in i duschen och svira om.. Lagfest stod på schemat och vi skulle vara hemma hos mig! Mkt trevlig kväll med fina tjejer! blev dock en snabbvisit ute för mig bara för magkatarren gjorde sig påmind så gick hem!
 
Vaknade och frukosten va klar.. älskar helgfrukostarna<3 senare var det dags att göra sig fin igen.. Henkes mamma skulle bjuda alla på middag. Vi hamnde på en golfkrog i Mjällby!:D
kl 17 va det dags för handboll.. vi såg den hos Johan & Emma sen blev det Tacos!
 
Så denna helgen har innehållit massa Kärlek, Skoj, Fina vänner & God mat.. vad mer kan man begära? ;)
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0