Effektiv dag!

Idag har det varit fullt ös sen tidigt i morse. Vaknade när H gick upp för att göra sig redo för jobbet så jag bestämde mig för att med gå upp och bege mig hemåt. Väl hemma kom jag på de va tvättid bokat så de var bara att sortera och börja tvätta.

Gick sen ner till gymmet och körde hårt 1,5 timme! Gick skitbra och begav mig sen hem för att äta för man blir ju rätt hungrig efter ett sådant pass:P

Va fortfarande ändå rätt pigg så begav mig ut på promenad. Jag och Milo avnjöt 7 km under vackra vädret! Så härligt med solen i ansiktet. Hade dock alldeles för mycket kläder på mig för herregud vad jag svettades, haha!

När jag kom hem igen så tog jag tag i lägenheten. Behövdes storstädas!! Blir ju rätt skitigt med 2 djur:P haha så nu luktar det citron i hela lägenheten! Och nybäddad säng❤

Jag & H körde & handlade lite & nu ska jag lägga mig på spikmattan medans vi ska se någon film han väljer;)
Jag kommer säkert somna ändå för jag är helt slut:P




Kommentarer
Postat av: Anonym

de är såååååå SÖTA!

Svar: Javisst är de:)
likeyousomehow.blogg.se

2013-02-14 @ 15:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0