Ännu mer fullt ös:)

Idag har varit en lika effektiv dag nästan som igår!:)

Vaknade och begav mig till sjukan för att kolla blodtrycket osv sen drog jag direkt till gymmet! Blev armar och mage idag då jag har sjuk träningsvärk i benen sen igår:P körde lite mer än en timme sen va de hem och fixa lite käk.

Pratade lite med Carro angående bröllopet och lite annat sen bestämde vi att ses nästa vecka. Så himla glad för din skull❤

Bestämde mig för att trotsa stormen så tog på mig varma kläder & så begav sig Milo & jag ut på vår dagliga 7km runda. Trots blåsten lyste solen och det var himla fint. Hade ny musik i öronen med & jag började tänka på våren och sommaren❤ har så mycket redan att se fram emot!

Nu är jag dock iskall om benen och rumpan så kryper ner under täcket och kollar lite tv innan det är dags för fotbollsträning. Hoppas bara blåsten avtar innan dess!

Efteråt ska jag umgås med Hjärtat, äta god mat och mysa till film. Gillar verkligen mitt liv just nu❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0