Tvättdag

Jaha då har man tvättat hela morgonen. Väntar bara på sängkläderna ska bli torra sen så är jag klar. Så skönt att krypa ner i en nybäddad säng❤

Har även hunnit städa hela lägenheten. Påbörjade för någon dag sen men blev äntligen klar idag:P haha
Har även hämtat mina nya speglar. Pappa hittade 2 gamla fönster på ett jobb som han tog hem till mig. Jag slipade och målade dom så fina. Sen så fixade en som pappa känner, dom och satte dit speglar! Kanonnöjd! Så idag har jag målat i det som skavts bort. Tror jag vet hur och vart jag vill ha dom men frågan är hur jag ska fästa dom:P har andra som får jobba på det problemet åt mig;) haha

Får snart ut en runda med Milo & fixa lite käk då det vankas fotbollsträning vid 17. Efter det ska jag hem till Hjärtat. Får se vad han har styrt upp för ngt. Är ju trots allt Alla Hjärtans Dag❤

Ha en fin Alla Hjärtans dag❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0