Tiden flyger iväg

Jag ha haft fullt upp med jobb så därför de inte kommit några inlägg på ett tag.. Får skärpa mig lite;)

Idag har jag iaf varit på gymmet. Blev först 1 timmes gymmande och det blev mycket armar och mage idag. Efter ställde jag mig på löpbandet och sprang 1 timme! Jag bara flög fram! Så himla gött att träningen går bara lättare och lättare och man känner sig starkare!

Nu har jag tagit mig en välförtjänt dusch och ansiktsmasken är på. Sen blir det ut och gå med Milo och sen köra och handla lite då kylskåpet börjat eka lite. Vill ha lön NU! Hehe

Ikväll ska jag på Bio med Emma & Karro. Vi ska se "Beautiful creatures" här i stan. Är nog en typisk tjejfilm och det passar oss. Skönt att få umgås lite❤

Ha en fortsatt fin Onsdag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0