Söndag

Ja herregud vad denna helgen har gått fort! Det känns iaf alltid så när man är ledig:P

I fredags så begav jag och Henrik oss mot Gungvala till mina föräldrar för mat och trevligt sällskap:)
Vi åt kräftor,räkor, vitlöksbröd, ostpaj och västerbottenpaj! Kunde typ inte sluta äta! Så himla gott! Till det blev det lite vitt vin! Vi spelade sen lite Plump.. Älskar att spela kort! Blev lite kaffe och kaka med där men orkade ej så mkt för vart fortfarande jättemätt:P vi var hemma igen vid halv 1! Lördagen startade jag på gymmet! Körde mycket armar och det känns idag vill jag lova:P haha
På eftermiddagen åkte jag, Henke, pappa och Tobbe för att meta upp lite mört. Dock utan resultat så vi fick köpa istället:P
Vart så frusna så vi tog oss ett väldigt varmt bad när vi kom hem sen fixade Hjärtat middag. Alltid lika gott! Han är så himla duktig på att laga mat❤
Sen gjorde jag mig iordning och begav mig till Lizette för lite förfest. Va himla trevligt och kul att träffa lite fina vänner❤ ute vart de inte så kul och skulle upp tidigt så gick hem lite tidigare.

Klockan ringde kl 7 och de va bara att stiga upp och klä sig varmt. Det var dags för angeldonfiske:)
Va väldigt blåsigt så de gällde till att röra sig för att inte frysa. Vi fick 3 stycken gäddor idag!:)

Nu ikväll har jag och hjärtat ätit tacos och kollat på film.
Haft en riktigt fin helg som innehållit mycket kärlek både från familj, pojkvän och vänner! De märka stunderna blir allt förre och jag ser ljust på framtiden. Äntligen ute ur mörkret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0