Sömnbrist

Sovit alldeles för lite denna helgen alltså.. Jobbat fredag och lördag natt.. I lördags sov jag 1 timme sen va de att stiga upp för att åka upp på IP för att stå i kiosken på träningsmatchen.. Kom dit och så behövdes man inte.. Kul.. Kunde sovit liksom! Jaja stannade ändå kvar och kollade på matchen..
Det var AIF - Hovsaga som slutade 3-2:)
Åkte hem och sov några timmar sen kom hjärtat som en räddande ängel med mat innan de va dags för jobb igen.

Idag var de dags för mig att spela träningsmatch.. Vi mötte Fjälkinge borta. Spelade kasst första halvleken och i halvtid stod det 0-0.. I andra halvlek skärpte vi till oss och fick tillslut in 3 bollar:)

Väl hemma igen kom Hjärtat hit och vi lagade Tacos och till efterätt blev det chokladpudding! Ibland får man unna sig;) skärpning på mig imån igen:)

Ville även idag skicka en tanke till min fina vän Annie som fyller år idag! Vi har känt varandra länge och hon vet mer om mig än många andra gör! Räknar henne som en av de bästa jag har och vill aldrig det ska förändras. Även att vi inte hörs så ofta så vet ja hon alltid finns där för mig. Älskar dig gumman❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min vän för att du tänkte på mig på min dag och för dina fina ord ! :-) puss på dig!

2013-03-04 @ 20:27:55
Postat av: Anonym

Tack min vän för att du tänkte på mig på min dag och för dina fina ord! :-) puss på dig!

2013-03-04 @ 20:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0