Mitt i veckan

Idag har det varit tvättdag. Hatar att tvätta! Speciellt när man måste passa tider! Önskar jag hade en egen tvättmaskin istället! Tar ju för tusan en hel dag att tvätta:P

Hann iaf med 1,5 timme på gymmet. Gick bra som tusan! Idag tog jag 75 kg i vadpressen och 110 i benpressen. Det börjar märkas nu att man blivit starkare!:) magen börjar komma tillbaka i sin rätta form med! Börjar få synliga muskler.. Så himla gött!

Gick även 7,2 km med Milo idag. Han verkligen tokälskar snön!:) snöat en hel del så när han skulle hoppa ner mot diket nästan försvann han i all snön! Söta Älskling:) haha

Ikväll har Emma varit uppe hos mig.. Vi åt lite kvällsmat och sen kröp vi ner i sängen och glodde på tv.. Ja Emma gjorde det iaf;) jag sov för jag skulle jobba natt! Hatar att sova ensam så de va skönt att ha henne där. Min fina vän❤

Jaha då har man "bara" 8 timmar kvar.. Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0