Jobbnatt

Vaknade ev ett stort bra i morse efter endast 2 timmars sömn (vilket är alldeles för lite efter ett nattpass). De vart León som rev ner en kruka som gick i tusen bitar. Han är så busig den lilla rackaren. Så de va bara att stiga upp och fixa det! Gjorde sen lite bananplättar till frukost sen begav jag och Milo oss ut i det underbara vädret. Solens strålar gav mig ny energi☀❤

Begav mig sen hem till päronen i Gungvala. Mamma gjorde fläskfilégryta men ja hade med mig egen mat! Går faktiskt bra att hålla sig borta från de värsta kollisarbovarna så som pasta, ris, potatis, bröd, godis, socker och mjöl osv. Magen är inte svullen längre och jag mår bra. Har väldigt bra ämnesomsättning så är hungrig typ vart 3-4 timme så blir mycket mat på en dag:P Gör mig inget för jag ÄLSKAR mat;)
Sen slocknade jag utmattad på soffan. Trots alla ljud och annat så sov jag stenhårt. Tryggheten av att var omhändertagen❤
Jag, mamma & pappa satt en bra stund i vardagsrummet och prata om allt möjligt. Vi är så lika i resonemangen och vi förstår varandra! Har de bästa Päronen man kan önska sig❤

Så nu är jag på sista nattpasset för denna veckan.. Har precis kört 1 timmes styrka här med bl.a. en pilatesboll! Lär känns i magen och rumpan imån men det är gött för då vet man att det har gett resultat! Bra att kunna göra sånt på arbetstid får jag lov att säga! Brukar mest kolla film eller läsa böcker om nätterna men kan lika väl använda lite av tiden till träning! Så hejja mig:)))

Ska bli så skönt att vara ledig både från jobb och fotboll i helgen. Det hör ju inte till vanligheterna:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0