Hipphipp hurra!!!

Idag fyller världens bästa Nade stora talet 30! Han har varit min vän nu några år och vi har hittat på massa skoj ihop!
Vi har varit på konserter som Red hot chili peppers och Pearl Jam! Vi har sett allt från bra till värdelösa filmer på bio, vi har bowlat och det har varit mycket jämnt;) Vi har gått från kräftfiske till Vinterfiske! Några fester har vi ju med hunnit med genom åren!



Han har alltid funnits där för mig både i bra och dåliga stunder! Kommit med förståelse och omtänksamhet! Vi har jävligt roligt ihop och jag litar på denna människa och respekterar honom till fullo! Tack för din ärlighet och uppriktighet!


Alla borde ha en Nade i sitt liv❤

Så återigen min fina vän... STOOOORT GRATTIS!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0