Helkroppsmassage:)

Ställde klockan på 7 idag.. Det var dags att börja tvätta! Slängde i 2 maskiner och begav mig till gymmet! Körde stenhårt med armarna idag! Blev lugnare för benen då jag har match imån:P
Är iaf upp nu i 110 kg på benpressen:)!
hehe körde 1,5 timme sen vart jag nöjd!

Hem och fixade lite bananplättar och avokado! Emma höll mig sällskap sen körde jag henne till mörrum!:) Hon skulle träffa en vän där!:) klart man ställer upp för sin fina vän❤

Hem och slöade på soffan medans jag höll på och tvätta.. Vid 14 tiden gick jag bort till massören. Fick 90 minuters Helkroppsmassage av Hjärtat i julklapp! Va så himla skönt och ja vart så avslappnad! Gick och gäspade sen hela vägen hem.. haha slocknade på soffan där ett tag:P

Nu är jag hemma hos hjärtat och ska bli bjuden på middag. Idag på menyn har vi torsk, pepparrotssås och pressad potatis❤ så himla gott!
Vi ska se filmen Life of Pi.. Velat se den länge så hoppas de är bra!:)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad har du i bananpannkakorna?
Härligt med massage.

Kram

Svar: Det är endast 1 ägg och en Banan ;) så himla enkelt och så himla gott! sen lite varma bär till det.. Mumma!!
likeyousomehow.blogg.se

2013-02-28 @ 07:43:10
URL: http://thenewskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0