Helgen som gått

Sov riktigt kasst i lördags efter nattpasset:/
Vaknade efter knappt 2 timmars sömn och bestämde mig för att bege mig ut på en promenad med Milo i hopp om att bli trött. 6,5 km senare så va jag helt slut.
Slumrade till med Hjärtat i soffan.

Sen va det dags att förbereda middag. Skulle bjuda mina fina vänner Charlotte, Lottan & Lizette innan jag skulle ihåg och jobba och de skulle på fest. Jag var så arg för jag skulle jobba och ej kunde följa med ut men såhär i efterhand glad:)
Blev kryddig Kycklinggryta & spenatpasta!
Jag är så himla tacksam för så fina vänner som lyssnar på en, har förståelse & ger goda råd! Precis de vänner ska göra❤

Lördagens nattpass va sen över och jag begav mig snabbt hem för att byta om. På schemat stod årets första vinterfiske!:) Nade hängde även på:)
Det var helt fantastiskt väder, solen sken, vindstilla, fåglarna kvittrade & snön glittrade! Så himla rofyllt!
Jag fick upp dagens första gädda på ca 2,5 kilo. Under hela dagen fick vi upp 6 gäddor & tappade 3! Fick även lite abborrar på pimpel!:)

Sen va de hem & vila medans Hjärtat fixade mat till oss. Han är sååå duktig på matlagning❤

Sen va de samling på Asarums IP för träningsmatch mot Kallinge. De va runt nollan så rätt kallt men man sprang sig rätt varm iaf;)
Vi spelade fantastiskt fotboll med många olika kombinationer, anfall och fint passningsspel. Kallinge hade inte en chans! Vi vann tillslut med 12-0! Kunde blivit mycket mer då det i princip vart spel mot ett mål:P

Väl hemma igen så beställde vi från La Strada.. Henke tog kebabpizza & jag tog Kebabtalltrik.. Sen slocknade jag helt slut efter en fartfylld helg och alldeles för lite sömn! Måste bättra mig med sömnen alltså!

Nu är de måndag, ny vecka! Idag jobbar jag till 16 sen är det bara hem och byta om för det vankas fotbollsträning. Lite öm i kroppen efter gårdagens match så hoppas på lugn träning;) efter det ska jag inte soffläge och inte röra mig därifrån!

Ha en fin måndag där ute!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0