Hatar att vara fattig!!

Ja kul att så fort man fått lönen är den typ slut! Mycket med fotbollen denna månaden.. Hade räkningar på 8000 utöver mina vanliga räkningar.. Kul...

Katten väckte mig vid 10 idag genom att riva ner diskstället med ett himla brak.. Kunde ej somna om så bestämde mig för att åka hem till mormor en sväng!
Hon va pigg som tusan och bjöd på frukost och kaffe och kaka! Satt och pratade i evigheter om allt möjligt! Sen beslöt jag mig att hjälpa henne med lite ärenden så vi satte oss i bilen och avverkade det ena efter det andra:)
Fick även min födelsedagspresent tidigt då ja visade vad jag önskade mig:) fin service som jag kollat in länge som jag ville ha! Så fick ett uppläggningsfat, en djup skål och 2 tallrikar!

När jag lämnat mormor så ringde mamma.. Hon hade varit hos Anna på IKON och blivit fin! Och fin det var verkligen min mamma❤ Hon fick det i tidig födelsedagpresent från oss:D

Sen åkte vi och köpte 6 tallrikar till som en tidig present från henne och pappa med så nu har jag 8 tallrikar:))

Fick sen ett ryck och började ändra om lite här hemma.. Vill inte sitta still och låta de dåliga tankarna ta över så lika bra att hålla igång! Blev nöjd faktiskt!:) alltid kul med nya förändringar:)

 

Så dagen började inte bra idag heller men den slutade åtminstone fint❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0