Händiga Pappa❤

Idag har inte varit någon bra dag alls. Har mest väntat på att dagen ska vara över känns det som! Haft ett tryck över bröstet och svårt att slappna av och koppla bort dumma tankar!

Jag tar åt mig så himla lätt av negativa saker.. Varför inte lika lätt av positiva?
Jaja hjärtat kom hem på lunchen och fick mig att må lite bättre iaf!❤

Har mest hållt mig inomhus idag så har faktiskt storstädat hela lägenheten:) det behövdes verkligen:P haha med en katt och en hund blir de lätt skitigt:P

På kvällen sen kom mamma och pappa in. Vi satte äntligen upp mina speglar och ljuslycktor! Har även tillslut fått upp ett nytt brandlarm! Så de känns äntligen lite tryggare! Har ju redan brunnit en gång i min lägenhet så ett bra Alarm känns ännu viktigare än nånsin! Det blev mycket bättre än väntat och jag är verkligen supernöjd! Min pappa är grym❤

Nu ska jag bara överleva detta nattpasset med och hoppas att morgondagen blir bättre än denna...

 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0