Fredag och jobbnatt

Vaknade pigg så begav mig till gymmet i morse. Har fortfarande träningsvärk i benen så blev mage och armar idag med. Känner jag börjar bli starkare i hela kroppen. Syns inte direkt något på vågen men spegeln säger annat.. UNDERBART!!!

Efter frukosten komma min kära mor in till mig och vi bestämde oss för att gå 7 km rundan i det härliga vädret. Så skönt att få prata av sig och få goda råd. Vad skulle man göra utan sina underbara päron❤

La mig sen för att vila lite.. Slocknade stenhårt & sov 2 timmar innan de va dags att stiga upp och byta om för fotbollsträning.

Efteråt körde jag och plockade upp mormor & så begav vi oss till Gungvala där det vart grillat på menyn (som jag bestämt). Det blev fläskfilé, potatisknyten & aioli! Blev proppmätt och slocknade på soffan. Mormor väckte mig sen. Hemdags för henne & jobbdags för mig.

Så nu sitter jag här på jobbet och funderar på om jag ska läsa en bok eller kolla på film;)
Trevlig helg på er❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0