Fotboll❤

Idag har de varit fullt upp sen man vaknade!:)

Får ett sms av Emma som frågade om jag ville ha lite frukost.. Det tackar man ju inte nej till;)
Blev bananplättar med kvarg och bär! Såååå himla gott är det. Tror inte jag nånsin kommer att tröttna på det!:)
Vi kom även överens om ett poängsystem för att sporra vår träning. Så hoppas på framgång där för oss båda:) lättare om man är två så man kan peppa den andra ju:)

Kl 12 va det dags för första fotbollsträningen.. Snön vräkte ner men vi körde på ändå. Knät är inte lika svullet idag och det gick väldigt bra på träningen tycker jag:) hem en vända och käka lite.. Det blev fylld paprika idag. Så himla gott! Hade i tacosfärs, rödlök, fetaost, crème fraiche och lite riven ost på. Enkelt, nyttigt och gott:)

16:45 var det dags för träning nummer 2! Snöade ännu mer och planen var mer vit än grön. Halt och jäkligt! Men överlevde den träningen med;)

Hem och käkade lite sen begav jag och Milo oss ut på 7 km! Snön hade avtagit och det var en riktigt fin kväll. Hade fin musik i öronen och kroppen kändes avslappnad!

Nu är man rätt mör i kroppen vill jag lova. Nu kryper vi ner och kollar lite tv innan ögonen ger upp för idag.

Sov gott mina vänner!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0