Alla Hjärtans Dag ❤

Igår kom Hjärtat och överraskade mig med vackra blommor! Blev så himla rörd och visste inte vad jag skulle säga eller göra! Den effekten har han på mig;) haha ❤
Vi åkte & handlade och Hjärtat ville bjuda så de fick han såklart;) sen åkte vi tillbaka till mitt.
Vi gjorde goda toast med Philadelphiaost, rökt skinka och mango chutney, ostbricka och massa kex, vitlöksbröd & räkor! Till det hade vi ett gott vitt vin! Känns som vi åt i timmar:) va såååå himla gott! Till maten tittade vi på filmen Cockpit, som faktiskt var helt okej!:) så jag hade en underbar Alla Hjärtans Dag och det hoppas jag ni med hade❤

Haha just de ja.. Den söta Nallen jag fick i buketten.. Hade ställt blommorna i en fin vas i köket.. Helt plötsligt kommer katten in i vardagsrummet med den i munnen och upp i soffan med den.. Milo blev helt till sig och ville oxå ha den.. Den Nallen blev verkligen poppis:) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0