Och så var det måndag igen

Helgen har gått fort som vanligt!
Har jobbat mycket förra veckan.. Än så länge lite lugnare vecka😉

I lördags så var farbror Martin här & fixade & Henke har börjat på hallen nere.. Jag var på jobbet så jag bidrog inte direkt med något hemma😜 

På kvällen åkte vi till farbror Johan & Annika! Där bjöds på Kanongod mat & sen hoppade vi ner i den varma tunnan och njöt! Va ej hemma förrens 2! 

Vaknade halv 7 och hade svårt att somna om.. Låg kvar till halv 10 iaf.. Sen började jag städa lite sen gjorde Hjärtat & jag en god Andra andventsfrukost❤️

Sen kom familjen & även mormor.. Vi gipsade klart badrummet så nu är nästa steg att kaklas👍 Henke satte väv & jag packade upp ytterligare med lådor till köket & diskade! Får sortera bort lite för allt behöver man ju inte😉 ska göra det idag tänkte jag! Ska se om Mickis vill hålla mig lite sällskap med❤️

Sen jobbade jag kvällen igår & när jag kom hem hade hjärtat fixat tacos!
Underbara man❤️

Så idag blir det att fixa och plocka lite här hemma.. Det är så skönt att kunna börja packa upp lite lådor!! Att man hittar sina saker & att de får en egen ny plats i vårt hem❤️ Så kan man ju få lite ordning & reda på allaställen med😉
Vi ska även kolla kakel till köket idag & beställa.. Fixa med alla papper till kaminen & allt annat! Mycket som ska göras så lika bra att börja😉

Men nu ska jag ligga på spikmattan lite till och slöa innan vi drar igång dagen👍

Ha en fin dag kära vänner ❤️

Utanför vårt sovrumsfönster❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0