Mycket har hänt men inte här

Ja mycket har hänt på en månad.. Både bra och dåliga saker...

Jag har opererat mig igen... Får provsvaren snart hoppas jag.. Försöker inte tänka för mycket på det för det tar bara en massa energi!

Min lila tant som jag jobbat hos i nästan 6 år har somnat in..som hon kämpat! 
Begravningen vart jättefin och alla blommor var jättevackra! Vila i frid!

Så ja det är en omställning för mig som heter duga mitt uppe i husbygget.. Jag vet fortfarande inget om hur lång uppsägningstid vi har.. Ärendet är i Stockholm under utredning.. Hatar att inte veta.. Men istället så har jag jobbat i vården i kommunen.. Mest nätter & jag trivs med det! :) jag ska läsa till undersköterska tänkte jag så väntar på svar om jag kom in.. Hoppas hoppas!!
Det gäller att inte ge upp trots det är tufft och jag är en kämpe! Jag viker mig inte! Så jag vet iaf vad jag ska göra det närmsta året😉 

Jag saknar fotbollen med så galet mycket!!! Pga huset, operationer och andra tråkigheter har det legat på is mestadels detta året.. Men jag tänkte ta mig dit imån.. Är fruktansvärt otränad och det kommer bli kämpigt men med de underbara tjejerna är allt möjligt❤️
Ha tålamod med mig tjejer😘😉

Och huset då?😊

Ja men vi börjar väl på övervåningen! Där är alla golv lagda, alla väggar har tapeter & är målade, alla dörrar är på plats bara fodret som fattas! Några lister  och småfix annars är övervåningen klar👍 idag ska jag börja göra iordning ett av rummen till ett kontor tänkte jag😊

Nedervåningen då.. 
Där är allt golv med lagt! Dock har vi ingen värme för vi får ej starta golvärmen förrens om 2 veckor.. Så den enda värmekällan vi har är päronens gasolkamin som vi fått låna men den räcker faktiskt sålänge 👍
Alla vitvaror är på plats utom spis & fläkt.. Bänkskivorna kommer idag så då kommer även den på plats! Är kakel kvar att bestämma sig för i köket & få dit socklarna & handtagen sen är köket med klart! I vardagsrummet har vi fått våra nya möbler & även hunnit julpyntat lite😍 badrummet är nästan klart till att börja kaklas! Vi har fått igång vår centraldamsugare med och det känns härligt:) nu är det inte långt kvar tills vi är klara.. Till jul ska vi vara klara & fira här har vi satt som mål! Ja alltså de 2 planen😉

Trappen har fått lampa❤️

Som jag längtat efter denna❤️😍❤️

Här syns lite av vårt nya matsalsmöblemang❤️ Ska ta bättre foton sen😉
Har hunnit med en tysklandsresa med🍷🍸🍻😉

Före

Efter😍
Golvet nere❤️
T.o.m lite julpynt❤️
Vitvaror på plats❤️

Ja som ni ser har det hänt en jäkla massa😉 ska bli skönt att inte behöva jobba varje dag, varje helg! Det är tuffare än många tror men vi klarade det❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0