Godmorgon efter stormen😘

Vaknade och tittade ut efter stormen & natten.. Ute Ă€r det vitt❀ FĂ„r se hur lĂ€nge det blir sĂ„.. Jag hade gĂ€rna behövt lite mer tid pĂ„ mig utan snö.. hĂ€r hemma i huset!


IgĂ„r sĂ„ hĂ€nde det faktiskt en hel del.. Jag tvĂ€ttade & stĂ€dade lite pĂ„ morgonen.. Sen hĂ€mtade jag bror & vi fick ordning pĂ„ kontoret & gĂ€strummet! Varit kaos dĂ€r och man har absolut inte hittat nĂ„gonting dĂ€r😜 sĂ„ det Ă€r ganska sĂ„ skönt & befriande vill jag lova! Nu HITTAR man ju sina saker & klĂ€derna Ă€r pĂ„ plats! Haha

Sen Ă„kte jag till mormor & Henke anslöt med.. Vi blev bjudna pĂ„ middag & jag hjĂ€lpte henne med lite saker i hemmet som hon ej klarar sjĂ€lv. Tack mormor❀

Tillbaka i huset igen och stormen ven utanför! Tobbe & pappa fixade socklarna & tĂ€cksidorna i köket medans jag & hjĂ€rtat röjde i hallen nere & tĂ€ckte för golven! Sen anvĂ€nde jag diskmaskinen för första gĂ„ngen! Den var sĂ„Ă„Ă„Ă„ efterlĂ€ngtad!! SĂ„ sköljt av vĂ„rt porslin & börjat fylla upp skĂ„pen! Börjar bli ordning & reda❀ 
Vi fick Ă€ven dit handtagen👍 sĂ„ nu kĂ€nns köket ganska fĂ€rdigt! MĂ„ndag ska vi bestĂ€lla kakel😉

SĂ„ idag ska jag fortsĂ€tta lite i köket tĂ€nkte jag! Ta in fler kartonger & fylla pĂ„ i skĂ„pen😊 
Sen blir det kvĂ€llspass i HĂ€llaryd 👍 

Ha det bra mina vĂ€nner, var rĂ€dda om er & kör försiktigt ❀




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0