Bänkskivor❤️

Igår åkte jag till mamma när jag vaknat.. Där bjöds det på godfrukost😍
Jag t.o.m smakade en lite tunn bit julskinka med massa stark senap på! Gillar inte skinka men med senapen gick det ner😂
Sen körde vi till rökeriet.. Jag lämnade in 15 kilo fisk på rökning.. Hjärtat som fiskat så mkt så hade 8 st i frysen.. Tog dock bara 4 men de vägde😜 så nästa fredag ska jag hämta dom.. NOMNOM❤️ lifsfarligt att gå in där hungrig.. Finns så mycket gott och jag älskar fisk och skaldjur!!!

Sen körde vi vidare mot Ljus & Miljö.. Letade efter en taklampa att ha inne på kontoret som ett av de rummen uppe ska bli👍 hittade en jättefin svartkromad  som nu är upphängd❤️ Älskar nytt!!

Jag & bror bar även upp det stora skrivbordet & satte ihop det.. Ska försöka fixa lite där inne idag tänkte jag😉

Igårkväll jobbade jag i Hällaryd.. Trivs bra där faktiskt redan efter 2 kvällar👍 nu behöver de mig både i stan, Hällaryd & på natten.. Skrämmande brist på personal! Men jag är glad för jag får jobba😊

Medans jag jobbade vart pappa hemma hos oss med Hjärtat & fixade dit bänkskivorna! Blev kanonfint & hällen är på plats med! Nu ska vi bara välja kakel med & det är inte så lätt faktiskt! 

Förslag på kakel någon?😉

Nu ska jag snart stiga upp & få i mig lite frukost & sen ut och gå en promenad med Milo.. Sen tänkte jag försöka fixa lite i köket i alla lådor & skåp.. Packa upp lite köksaker.. Mycket som fortf är nedpackat😜 sen fixa lite på kontoret.. Ja så får det bli😊 
I eftermiddag ska vi på middag hos fina mormor & sen ska jag försöka ta mig upp till fotbollsträningen.. Bra dag va?😉



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0