Att äntligen få packa upp kartonger❤️

Igår började jag med att röja undan hela nedervåningen..
Mamma hjälpte till och så åt vi lite frukost ihop! Fick faktiskt mycket gjort redan på förmiddagen👍
Jag dammsög och torkade golvet vilket var väldigt välbehövligt! Man går ju fortfarande med skor ut och in när vi håller på.. Så det blir ju snabbt skitigt! 

Sen åkte mamma hem och jag hämtade bror som fortsatte hjälpa mig! Vi hämtade hem lite elektronik med som vi hade ställt hos päronen.. Skönt att inte längre ha saker så utspritt👍 Packade upp kartonger & diskade upp porslin & satte de på sin nya rätta plats❤️ Underbar känsla att packa upp kartonger.. Stått där i över ett halvår ju😜 så nu börjar man hitta lite och se vad man behöver & inte behöver.. Ger bort lite till nära & kära först innan de åker vidare.. 

Sen anslöt Mickis med❤️ jag åkte iväg en snabb runda för att möta upp hjärtat & kolla kakel & lämna papper angående kaminen.. Så idag har vi bestämt oss och idag jag ska beställas kakel❤️ Kommer bli skitsnyggt👍

Pappa och mamma kom sen.. Fick dit lister på fönsterbrädorna, sista sockeln, Henke vävde klart hallen & vi packade upp kartonger! Alla va igång👍
Somnade gott sen vill jag lova😉💤

Idag ska jag fortsätta packa upp kartonger, beställa kakel, ringa samtal, städa osv osv osv.. Ja man är inte sysslolös inte😉 mickis kommer en runda när hon väl vaknat (11-12 tiden😉) haha!! Och vid 14 kommer Maria❤️

Bli en bra dag detta & hoppas ni får detsamma😘

Börjar få ordning👍

Älskar vår stil❤️

Att äntligen få packa upp & ge saker en plats😍
Börjar kännas som vårt hem nu❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0