3 dagar till julafton

Det är fullt fart som gäller hemma! 

Jag har målat dörrfoder som vi fått upp och listerna är på plats på övervåningen så där är endast fönsterbrädor kvar och någon antennkontakt.. Börjat få iordning ett kontor och ett gästrum.. Skönt att få packa upp och få lite ordning här hemma!

Vardagsrummet/allrummet är klart och nu även köket i princip! I helgen fick vi upp kaklet & i veckan kom även fläkten upp! Blev sååå fint❤️

Henke är klar med allt utom groventren men även den är påbörjad👍 så nu i jul ska vi ta lite mer ledigt är tanken❤️

I onsdags var jag hos Anna och blev fin i håret igen! Hon är bäst! Blev jättenöjd! I torsdags var jag hos Jennifer och fick fina fransar & igår var jag hos Lisette och vaxade ben & armhålor! Duktiga allihopa❤️ Idag ska jag till Helena och fixa naglarna så snart är hela jag fin till jul & nyår 😉 

Har hunnit handla de flesta julklapparna.. Bara någon enstaka kvar typ.. Skönt att slippa den stressen faktiskt! Så nu ska jag ha min första lediga jul på 6 år och det ska bli så himla skönt!!!
Fick även min bil tvättad av hjärtat igår innan jag körde hem från stan❤️

Jag har fått reda på att efter den 11/1 är jag arbetslös.. Står som reserv till utbildningen som börjar 3/1.. Va ju lite sen att söka.. Annars börjar jag den 3/3.. Men just nu har jag ändå fullt upp med jobb.. Jobbar både dag och natt i kommunen! Så arbetslös är jag inte direkt😉och skönt är ju det! Jag är inte bra på att vara arbetslös.. Blir rastlös!!! 

Annars idag är den årliga julfesten med tjejerna! Ska bli kul att få träffa alla.. Var ju ett tag sedan❤️ Sen får vi se om det blir utgång eller inte.. Ses snart tjejer❤️

Supernöjd med kaklet & fläkten❤️

Julstämning även hos oss🎄

Trött på att måla dörrfoder🔫

Vårt mysiga säng❤️
Lämnade in lite fisk för rökning❤️ Nomnom!!
Duktiga snälla älsklingen❤️

Före och efter👍
Fullt hus😉

Är helt slut efter denna veckan. Smycket jobb och en massa huvudvärk! Men jag kämpar på in i det sista👊👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0