Världens bästa föräldrar❤❤❤

Idag vill jag berätta om 2 av de viktigaste personerna i mitt liv!


Den första att nämna är min kära mamma!
Hon är en väldigt omtänksam mamma som alltid gör allt och lite till för alla. Däremot glömmer hon bort sig själv ibland vilket är mindre bra men ingen är ju perfekt.. vi får jobba på det helt enkelt;)
Hon har haft det lite tufft i livet med massa ryggproblem och operationer och var nära att dö av blodförgiftning.. Men hon är en stark och envis människa som inte viker sig i första taget! Men ibland borde hon vara lite mer rädd om sig tycker jag❤
Hon är en fantastisk kock och jag brukar få höra det av vänner som smakat på den;) jag vet inte hur hon gör det men hon lyckas alltid!
Hon har alltid ställt upp för mig och funnits där både i glädje, sorg, i svåra tider. Man kan alltid lita på henne och du kan skriva upp på att hon gör allt för dig som står i hennes makt!

Den andra personen att nämna är min kära pappa! Han och jag är väldigt lika i beteendet enligt många. Jag tror det kan stämma väldigt bra faktiskt! Vi tycker om samma saker.. Ja det mesta är vi väl överens om utom dansbandsmusiken.. Jag tål den inte;)
Han är en fantastisk snickare.. Ja, fast nästan en allätare eller vad jag ska kalla han.. Han kan nästan allt!
Han har ett stort hjärta som han mer på senare år öppnat upp ännu mer. Tror de va lite tufft att jag flyttade hemifrån;)
Han är väldigt lugn och positiv och har mottot att inget är omöjligt! De ni;) däremot när han håller på med bilar.. Ja då kommer varenda svordom fram:P
Där är vi nog lite lika.. Humöret och tålamodet.. Ja, fast mitt tålamod är kanske aningen kortare ibland:P
Han gör allt för man ska må bra och hjälper en på alla sätt! En som alltid finns där och ställer upp helt enkelt!
Han får en på bättre tankar när man är nere.
Jag har fått lära mig så mycket av min pappa och det har hjälpt mig mycket i livet❤

Jag är riktigt bortskämd med så fantastiska föräldrar. Jag har det nästan för bra! Jag och Henrik köpte hus i mitten på juni.. Båda mina föräldrar har varit där nästintill varje dag. De hjälper oss på vår väg till vårt drömhus med all kraft och kärlek de har. De lägger ner så otroligt mycket tid på detta och jag vet inte hur jag någonsin ska kunna återgälda det. Jag är förevigt tacksam❤



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja du är lyckligt lottad som valt dessa två underbara människor till dina föräldrar.
Mycket kärlek finns det alltid vid besök

Jag är lyckligt lottad som har fått er till vänner.
KRAMAR i massor till er alla.
<3 <3 <3 <3 <3 <3

2013-08-29 @ 09:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0