Tuffa tider...

Godmorgon.. Vad har hänt då de senaste dagarna.. I fredags kom Axel hit efter skolan... Vi lagade tacos och kollade film innan jag åkte och jobbade sista nattpasset... I lördags vaknade jag av att hjärtat gjort frukost till oss:)
Sen började vi jobba lite.. Henke spacklade & slipade i vanlig ordning och jag och axel slet bort all plåt runt alla fönster.. Sen gick vi loss lite på entréplan.. Packade ner lite saker k& bar ut massa till förråden.. Så det blev rätt tomt här nere;)
Sen körde jag in päronen till Tord & Marita.. Sen körde jag hem Axel.. Stannade kvar en stund & pratade med Karro.. Välbehövligt och tacksam för du orkar lyssna❤

Sen hade jag och hjärtat lite beslutsångest om vi skulle ut eller inte.. Vi duschade iaf och sen tog vi oss en varsin Rom & Cola.. Satt i sängen och lyssnade på massa musik.. Så vi bokade taxi och tog oss in till Rex!:) träffade massa Goa vänner och mina fotbollstjejer❤ sen fanns de ju personer man gärna sluppit se men man kan ju inte få allt😉 haha

I lördags vaknade jag tidigt.. Som alltid😜 Hjärtat va lite mer segstartad.. Haha.. Så jag fixade oss lite frukost och plockade undan lite här nere.. Sen kom mamma, pappa & Axel.. Vi bytte 2 fönster på entreplan.. De i vardagsrummet!
Tog sin lilla tid!! Henke har fortsatt på övervåningen & jag har plockat iordning & organiserat lite i hallen bland alla verktyg och tömt vardagsrummet & burit upp allt.

Sen beställde vi en varsin pizza & hyrde en Wallanderfilm.. Bra avslut på helgen❤

Annars har jag haft det rätt kämpigt de senaste dagarna..jag har känt mig maktlös, arg & besviken.. Igen.. Droger förstör & skadar så himla mycket.. Både för sig själv och alla i ens närhet.. Jag är så tacksam för det stödet jag fått av mina vänner dessa dagar och speciellt vissa som stöttat lite extra.. Vad hade jag bort utan er❤ känner mig mest deppig & melankolisk men hjärtat finns där för mig & tar hand om mig!
Älskade Henrik❤

Idag tänkte jag börja riva taket & golvet i vardagsrummet.. Ska se om jag kan locka hit mamma som sällskap med😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0