Tapeter❤

Igår vaknade jag vid 7 tiden.. Somnade ju tidigt så var ganska pigg så steg upp efter att ha kollat på tv en stund.. Fixade lite frukost till mig och hjärtat, diskade upp och vek tvätten!
 
Efter vi ätit så begav vi oss upp till övervåningen.. Jag har spacklat det ena sovrummet en andra gång så nu är det bara skarvarna & taket kvar att spackla.. Ska se om jag gör det idag! Ska slipas sen är det bara att börja måla:) 
Jag har även spacklat hallen 2 gånger så där händer med lite saker:)
 
Hjärtat har målat väggarna och tapetserat i vårt sovrum.. nu är det golv och lister kvar och sätta dit kontakter sen kan vi bo där:) är jättenöjd med tapeten med❤
 
Sen kom pappa så vi la det sista på taket! Så himla skönt! Bara ventilationsröret som ska fixas med sen är allt klart!:) 
Tyvärr hann jag inte gå en runda med Anna:( svårt att gå ifrån när pappa är där.. Vill ju inte låta han jobba själv:/
Men hoppas vi finner en ny tid väldigt snart❤
 
Idag jobbar jag 7-16.. Efter jobbet ska jag möta upp hjärtat.. Vi ska kolla golv, klinker och tapeter❤ ska hämta hem lite mer spackel och sånt vi behöver med. 
 
Får se vad som ska göras ikväll med.. Henke skulle spela handboll iaf.. Ja får väl spackla och slipa lite tänkte jag.. Kanske fixa ventilationsröret om pappa orkade:) 
Annars börjar jag plocka ihop så smått nere så man snart kan börja riva där med!:) 
 
Va ju ganska nere och ledsen i fredags.. Då överraskade hjärtat mig med blommor❤ som jag Älskar denna man❤
 
 Underbara blommor från min man❤
 
Taket är klart:)
 
Sovrummet & tapeten❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0