Snart LEDIG HELG❤

Igår vaknade jag tidigt och bestämde mig för att ut och springa.. Ösregnade så Milo han hände i dörren😂 haha Så jag fick minsann springa själv! Men det gick bra men det var lite tungt.. Märks man är otränad.. men jag vet att ju mer jag kämpar ju lättare blir det👍
 
Sen kom Karro (Henkes storasyster) på besökhon ville se huset och vi drack kaffe och prata om massa! Det var skönt faktiskt! Hon är så himla Gó och rak.. Det gillar vi😉
 
Sen kom pappa och då blev det dags för jobb igen😜 vi gjorde klart hallen där uppe och så långt vi kunde i badrummet för på lördag kommer Martin.. Det går undan mina vänner! Riktigt fort:P underbart❤
 
Sen åkte jag till jobbet.. Fanns absolut inget att göra så bakade lite muffins.. Tänkte det kan var bra att ha hemma när man får gäster😉❤
 
Sovit som en kratta inatt så vaknade och kände mig helt överkörd👎 men tog mig ändå upp och tog en morgonlöprunda.. Denna gången med Milo:) Sen körde jag och hämtade ut mitt paket från fitnessgurun! Efter det kom pappa och sedan farfar och arbetet va åter igång.. Jag och pappa åkte även till Byggnetto och hämtade lite material som behövdes! Pappa och Henke rev det sista av murstocken igår så idag kunde vi börja i hallen på entréplan och fixa trappen ner till källaren! Jag har röjt upp och fyllt ett helt släp med skräp! Ser mycket bättre ut!:) Idag har jag även styrt upp middagen som blev köttfärslimpa fylld med mozarella, ruccola, soltorkade tomater och salami! Blev Kanongod faktiskt om jag får säga det själv😉 gjorde sen sås på skyn och nypotatis till det! Goooooott!!
 
Nu sitter jag på jobbet igen.. Ska kolla på Mia på grötö & sommar med Ernst.. Ja jag har det rätt bra här.. Paus från husjobb😉 sen tar jag LEDIG HELG❤ !! Hemma jobbar pappa & Henke på & Peter (Karros man) skulle komma & hjälpa till och börja spacklasovrummet.. Så snart kan vi nog flytta in där hoppas jag:) allt går så fort och det känns bra för hatar att bo i kaos😜
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0