Livspussel❤

Varit en fullspäckad dag.. Efter mina ärrenden åkte jag hem och gjorde köttbullar och hemmagjord saft.. Sen kom Charlotte och hälsade på! Vi drack kaffe och jag visade henne runt.. Hänt lite sen hon har här sist;) sen slappade vi i sängen och pratade om livet❤ du är en underbar vän som jag värderar så himla högt! Love!!

När hon sen åkte hem somnade jag.. Vaknade när hjärtat kom hem.. Sen kom mamma och pappa.. Och även farfar och Oa:) så vi tog en kaffepaus innan vi började jobba;)
Henke har spacklat en massa och jag och pappa har fått upp all belysning i underslagen! Blev hur bra som helst!! Kommer se ännu bättre ut sen när byggställningen är borta❤

Nu sitter man på nattpass 1/3.. Är sjukt trött och känner att det kommer bli en lååååång natt! Får se till att kolla på några roliga och bra filmer;)

Annars försöker jag mest hålla ihop! Går mycket tid och energi på huset och sånt som egentligen är viktigare har inte blivit prioriterat! Ibland måste man ta en paus.. Se sig omkring och vara rädd om det man har och inte tänka på allt man inte har.. Vara tacksam men inte ta något för givet❤




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0