Ingen Bakissöndag för oss idag;)

I fredags var Maria & Georgos här.. Vi gick husesyn sen så grillade vi och drack vin.. Himlans trevligt❤❤❤

Igår var man lite småseg.. Men det blev ändå massa husjobb gjort ändå faktiskt!
Badrumsgolvet har flytspacklats, jag har städat hela källaren och ute runt huset och organiserat lite.
Henke har spacklat och slipat och målat taket i sovrummet och ena väggen. Jag har spacklat ett av sovrummen både på väggar och tak! Vi var även och hämtade tapeterna till sovrummet och färg och småsaker som vi behövde. Så det har faktiskt hänt lite😉

Vi skulle egentligen ut igår men valde faktiskt att stanna hemma.. Beställde mat och stängde av tvn vid 22.. Så trötta var vi! Välbehövlig sömn för oss båda! Sen är man ju pigg idag när man vaknar.. För det blir husjobb idag med för hela slanten:)

Ska försöka hinna med en promenad med Anna i Nytorpet idag med tänkte jag:) så, så ser min dag ut:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0