Finbesök❤

Igår blev det en morgonjogg på 3,5 km sen körde jag styrka hemma! Städade och plockade undan i hemmet.. Så skönt!
Sen fixade jag middag.. Den bestod av köttfärsfylld paprika och grönsaker! Så himla enkelt och gott!
Sen åkte jag till Coop för att handla lite och sen var jag på jobbet igen.. Passet 15-22 stod på schemat! Gick bra och somnade ganska fort när jag väl kom hem igen. Pappa & Henke la det sista taket så nu är det bara nockarna kvar sen är er klart:)) yay!!!

Nu sitter jag på jobbet igen.. Jobbar 7-16 idag och det är sista passet för veckan:)!! Efter jobbet ska jag köra k j fylla på gasoltuben och sen hem och förbereda maten.. Ikväll kommer Maria & Georgos hem till oss för att titta på huset och sen ska vi grilla lite:) kul med vänner som är nyfikna på vad vi gör och hur långt vi kommit och vill komma och kolla❤ så ikväll skiter jag fullständigt i Husjobb.. Ska äta gott och jag ska dricka vin för det är jag värd😉

Ha en underbar fredag mina vänner.. Kämpa, det är snart helg❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0