Early morning

Igår hade jag en vilodag från träningen då jag hade så fruktansvärt ont i magen.. Pappa kom halv 9 så vi satte igång.. Fick upp gips på väggar och tak i trapphallen och försökte städa i ordning lite.. 
 
Sen gick vi ner en våning.. Pappa fixade med väggen under trappen ner mot källaren och jag röjde ut i hallen och började riva.. Fy fan vilket slit och typ 500  spik i taket som skulle dras ut:P haha men det gick ganska fort då de ej satt så hårt:)
Fått upp lite nya reglar och så men sen åkte vi för att hämta material och få offert på golvvärme till entreplan.. Vi körde först till Solar och hämtade ut lite till badrummet som skall fixas med idag och till byggnetto och hämtade ut badrumsgips & OSB.. Pratade även till oss bra pris på innerdörrar som jag gillade så ska se vad Henke säger med:) 
 
Sen körde vi till ELON för att hämta vår frysbox.. ÄNTLIGEN!! Även fått lite info om den Centraldamsugaren vi ska ha.. Ska bara mäta och lite så med sen ska den med beställas! 
 
På kvällen sen så grillade vi hela familjen och Henke.. Blev fläskfilé, potatissallad & pommes! Så himla gott! Sen åkte de hem och vi städade av övervåningen.. Speciellt sovrummet för idag ska Henke spackla där inne.. Lättare nu när det är undanplockat och inga saker ivägen:) 
Sen körde vi och hyrde film men den va kass så vid 22 stängde vi av och somnade..
 
Vaknade kl 6 och har ej kunnat somna om.. Hade lite ont i halsen men det har lättat nu.. brukar alltid vara värre direkt när man vaknar.. León ligger kvar på mig som han gjort hela natten.. Denna stora mammagris!❤ Henke ligger och snarkar här jämte och vill inte vakna ännu.. Funderar på att dra ut på en tidig morgonjogg.. Ja, så får det bli:) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0