Early morning

Kunde inte somna om efter Hjärtat kört till jobbet så ligger här och kollar lite tv..

I tisdags sov ja en stund sen tog jag Milo ut på en promenad.. 6 km blev det! Hade träningsvärk sen dagen innan då jag körde lite styrka så fick bli en promenad:)

Sen åkte jag & mamma till byggnetto och beställde dörrar och bytte skruv som vi fått fel! Väl hemma igen så började jag lägga tak medans mamma höll koll på mig! Blev klar med en sida sen gick jag för att vila. Strax efter 16 kom pappa.. Sen kom plattsättaren och skulle kolla lite på sitt jobb;)
Sen fortsatte hjärtat spackla och måla i sovrummet & jag och pappa fortsatte på taket.. Alla dessa skärningar!!!! Så himla tråkigt! Sen åkte jag och jobbade nattpass nr 2.

Igår vaknade jag vid 11.. Vek tvätt, startade ny maskin och plockade undan här hemma lite.. Sen kom mamma och vi begav oss ut på promenad.. 6,3 km blev det:) vi fick några skurar över oss för vädret har ju varit som det varit nu några dagar.. Oberäknelig!:P

Sen körde vi till banken så jag kunde fixa en ny bankdosa.. Hittar verkligen inte min och måste ha en så vara bara att fixa så fort som möjligt!

Efter det blev det sjukhuset till öron/näsa/hals.. Äntligen fått hjälp! Så operation blir det och hoppas det hjälper :)

Åkte inom Coop och småhandlade och sen blev vi bjudna på middag och mina päron.. Dillkött❤ min mamma är grym i köket! Mormor var också där så man kunde kramas lite❤

Sen blev det fortsatt jobb på huset;) samma som igår! Pappa ska hämta resten av takpannorna idag.. Så inte mycket kvar nu! Dock jobbar jag kväll så kan ej hjälpa honom idag så det får hjärtat göra! Vill bara få det klart nu:P

Annars vad händer idag då.. Jag tänkte ta mig ut på en morgonjogg och köra lite styrka här hemma till att börja med! Sen funderar jag på att baka ett LCHF-bröd faktiskt! Ja vi får se helt enkelt.. Kl 15 börjar jag jobba iaf så några timmar har jag på mig iaf;).

Ha en toppendag kära vänner❤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0