BĂ€ttre form👍

IgĂ„r sĂ„ blev det massa Ă€rrenden för mig pĂ„ fm.. Men först fixade jag dagens middag som blev mousakka med auberginer.. Mamma var med ocksĂ„ som sĂ€llskap❀
HÀmtade ut lite lampor, kontakter osv.. SÄnt som tar sin lilla tid.. 3 timmar senare var vi hemma igen.. Ja mÄdde lite illa sÄ gick och la mig och somnade direkt.. Vaknade lite i 4 och sÄ kom pappa.. Vi fixade ventilationen i badrummet och satte dit kontakter i sovrummet:)

Sen sÄ Äkte Henke och trÀnade.. SÄ jag spacklade det sista sovrummet uppe.. BÄde vÀggar och taket:)

Idag har jag varit vaken sen hjĂ€rtat Ă„kte till jobbet.. SĂ„ jag bestĂ€mde mig för en morgonjogg! Va skönt och svalt ute och frisk luft sĂ„ det var riktigt skönt! SĂ„g en stor bock, mamma & hennes unge var ocksĂ„ med:) gick riktigt bra idag och fick den bĂ€sta tiden sen jag började! SĂ„ det var skönt:) dĂ„ vet man att det hĂ€nder nĂ„got.. Att det gett resultat👍

Nu ska jag köra lite styrka hĂ€r hemma sen ska jag fixa mig lite frukost.. Efter det har jag lite samtal som ska ringas idag och 2 Ă€rrenden.. GrĂ€varen Ă€r hĂ€r och har grĂ€vt ett provhĂ„l tills i em vid kl. 13 dĂ„ en frĂ„n Miljöförbundet kommer hit för att godkĂ€nna det.. SĂ„ innan dess ska ja vara klar tĂ€nkte jag.. Sen blir det att spackla en andra gĂ„ng dĂ€r jag var igĂ„r.. SĂ„ hĂ€r gĂ„r man inte sysslolös mina vĂ€nner😉


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0