Vart kom all energi ifrån?:)

Blev Lax & kikärtsbiffar till middag idag.. Sen bestämde jag och Melina oss för en promenad.. 8 km blev det..så avverkat 1,8 mil idag.. Härligt:)
Pratat om allt och inget och jag är glad att ha en sån fin vän❤ vi bestämde att vi skulle ses imorgon på gymmet!
Känns som en rejäl rivstart men den behöver jag!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta något lätt för att sen inta soffan och vila lite inför nattpasset!

Om någon är sugen på att testa göra kikärtsbiffarna så ska ni använda:

1 ägg, kokta kikärtor, persilja, gullök, vitlök, lite potatismjöl, salt och svartpeppar.. Mixa allt och stek som små plättar i smör! Kanongott tillbehör och lätt att tillaga!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0