Underbara sol☀

Klarade av nattpasset men det var tufft! Jag är iaf piggare idag och all medicin ha börjat verka.. Så skönt! Däremot har ja fått näsblod flera gånger de 2 senaste dagarna. Slutar knappt rinna:/ men hela kroppen är ju nedsatt så bara att vänta ut det!

Fått i mig lite frukost nu iaf. Blev bananplättar och knäcke med lax! Skönt att äta sin egen mat igen:) hade faktiskt bara gått upp 0,5 kilo i Turkiet så de va ju en lättnad!
Dock känner jag ett starkt sug efter att få träna! Lira fotboll med tjejerna, gå till gymmet och få träningsvärk och ut på underbara långa promenader med Milo i strålande sol med musik i öronen och rensa tankarna och bara njuta.. Men måste lyssna på min kropp så får vila denna veckan.. På måndag blir det rivstart och sikta på 5 kilo ner till sommaren! Måste ju ha ett mål att sträva efter;) bli starkare och må bättre! Hitta min balans igen!

Nu ska jag snart åka och besiktiga Henkes bil sen är dagen oplanerad.. Känner mig ganska pigg dock.. Kanske byter däcken på bilen.. På med sommardäck:) jaja vi får se.. Sen är det dags för ännu ett nattpass men iaf sista för veckan;)

Ha en fin torsdag mina vänner:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0