Tiden har gått sakta

Ja idag vet i tusan vad det varit för fel på klockan idag.. Gick huuur sakta som helst på jobbet:/
När jag väl slutat och kom hem somnade jag på soffan.. Så himla skönt!

Vid 18 va det dags för fotbollsträning.. Gick ganska bra för mig ändå.. Men har en bit kvar med konditionen känner jag.

Åkte sen hem till päronen.. Mamma har hjälpt mig med Milo idag när jag har jobbat.. Så himla snäll! Skönt för Milo att kunna vara ute istället för att sitta instängd i en lägenhet!
Underbar mamma som alltid ställer upp❤
De hade dock haft han lös på baksidan och han hade fått syn på en hare som han for efter över åkrarna.
Så när vi kom hem fick han sig en heldusch.. Så nu är han ren och fin igen och luktar gott❤

Nu har hjärtat kommit och vi har krängt pizza.. På tv visas starwars men jag känner jag kommer somna snart.. Lång dag och jag är väldigt trött.. Ska bli skönt att få sova;)

Fick förresten svar på mina prover idag.Inga nya allergier iaf👍känns skönt att ha kollat upp det.. Nu är det bara näsan kvar.. Känns som jag gått igenom halva kroppen snart😜

Underbara Älskade

Hade sminkat mig lite idag för ovanlighetens skull ;)

Nybadad Milo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0